התחברות
הרשמה
מי שראה אופוריה כנסו
אהבתם את קאסי?
אם לא כמה בלתי נסבלת היא
אני פשוט ממש אוהבת את סידני שהיא תהיה דמות נוראיתת
19 בפברואר 2026, 20:08
אופוריה
HBO
3 תשובות
שנאתי אותה
ח
חתולת ים סמויה
לא אהבתי אותה אבל הבנתי מאיפה נובעים המעשים שלה בגלל זה גם לא הצלחתי לשנוא אותה
ה
האנה האופה
לא אהבתי אותה
L
Liematar
באותו הנושא:
לאנשים שראו אופוריה כנסו
אנשים שראו אופוריה...כנסו....
אנשים שראו אופוריה כנסו
מי שראה אופוריה כנסו
מי שראה אופוריה כנסו
אנשים שראו אופוריה כנסו
אנשים שראו אופוריה כנסו
מי שראה אופוריה כנסו
מי שראה אופוריה כנסו
כאלה שראו אופוריה כנסו
או או אנשים שראו אופוריה כנסו