10 תשובות
שילמתי על חבילה
כי זה יותר משתלם, אבל אפשר גם כל טיפול בנפרד
מקובל לפרוס חחח תאמיני לי שלרוב האנשים אין עשר אלף שקל לשים על לייזר
ולמה את משלמת עשר אלף ללייזר חחח מה
אפשר בנפרד, אני עשיתי חבילה (התשלום ישר)
שואל השאלה:
לא יודעת כמה עולה לייזר אמרתי סתם מחיר
ולא יש לי בעיית בחשבון אין לי אשראי תשלומים רק אשראי של חיוב מיידי
גם 500 שקל הוצאה ללייזר בחודש יהיה לי יקר אז אם אפשרי אני אעשה
אנונימית
אם את רוצה לעשות הסרת שיער לצמיתות, אז עדיף כבר לעשות טיפול אפילציה.
אצל גילי נוי ברמת גן יש אפילציה ואפשר גם לשלם על פר טיפול.
מה שטוב אצלה זה שאפשר להספיק לעשות יחסית מלא אזורים בזמן הטיפול ורואים תוצאות כבר מהטיפול הראשון ויכול להיות גם שאחרי כמה טיפולים בודדים כבר לא תצטרכי יותר ואז זה יחסוך לך לא מעט כסף וזמן..
שואל השאלה:
אין לי אשראי תשלומים
אנונימית
ביוליה את יכולה לשלם ככה. זה נהדר לדעתי. יש שם מטפלות ממש אלופות. תוצאות מהירות.
אפשר לשלם בתשלומים
אפשר לפרוס לתשלומים
ביוליה זה אפשרי וגם הלייסר שם הכי טוב שיש היום, המקום נקי, עובדות עם הכשרה רפואית