3 תשובות
אני חושבת שרק בבית ספר שלי לא יהיה ):
נאחס נאחס נאחס למה כל הבית ספר ממוגן?
אני חושב שלא
עד שלא נדע אם תהיה מלחמה, לא נדע אם יהיה שביתה