התחברות הרשמה

בראול סטארס

יש באג או משהו? לא מצליחה להתחבר בכלל מגיע לי עד 87% ונעצר ומה לא ניסיתי
16 בפברואר 2026, 11:00
בראול סטארסBrawl Starsנודר הוא יותר טוב ממיינקרפאט    
5 תשובות
שואל השאלה:
איזה עצבים זה אוף
ק
קליאופטרה
זהו סדרו את זה
N
Night Stalker
ניסיתי הרגע גם לי זה נעצר ב87%
א
אנמואיה
עומס
Ivy
גם לי נעצר ב87 כנראה יש משהו
א
איש הכרוביםםם (אני בת)
באותו הנושא:
מי בא בראול סטארס אני קורע אותו ? (נאמן אם אתה מוחק אתה מפסיד לי בבראול סטארס)
למה אנשים כותבים ברואל סטארס ולא בראול סטארס זה קטע ישראלי?
ספייק, קרואו או ליאון?? (לפתיחת בראול בבראול סטארס)
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש פה שחקני בראול סטארס ?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש בראול סטארס בעברית? עם כן איך עושים?
היי אנשים! אתם משחקים בראול סטארס?
יש מישהו שמשחק בראול סטארס?
איך אפשר להתקין לאייפון ציטים לבראול סטארס (נולס בראול סטארס )
מישהו פה משחק בראול סטארס?