10 תשובות
אין בעיה עם סמסונג. אין על סמסונג.
חושבת שיש יותר לחץ חברתי והייפ לא מוצדק על אייפון...
חושבת שיש יותר לחץ חברתי והייפ לא מוצדק על אייפון...
כי זה אייפון
אחלה סמסונג
סמסונג עדיף הדבר היחידי שאייפון יותר טוב בו זה האימוגים
סמסונג זה נחות
מותג חברתי
כבשים שהולכים אחרי העדר
אני עם אייפון כרגע ומתגעגע לאנדרואיד
בגדול לדעתי זה שילוב של מיתוג, שם, יוקרה וחברה.
אני לא יכולה להגיד באופן אישי כי בכלל עם שיאומי וטלפונים קודמים שלי היו סמסונג.
אני לא יכולה להגיד באופן אישי כי בכלל עם שיאומי וטלפונים קודמים שלי היו סמסונג.
אנונימית
יש לסמסונג ספציפית באולטרה בעיה של קומפקטיות זה שהם מוציאים טלפונים ענקים וכל זה דווקא משפיע על אנשים לא לקנות אותו מצד אחד הוא צריך להיות יחסית גדול אבל יחד עם זאת לעשות אותו קומפקטי נניח דוגמה כמו מה שאפל עושה עם דגם הפרו הרגיל שלה, מצד אחד הוא בגודל כמעט כמו הרגיל וגם נוח וקומפקטי, אבל יש לו את הפיצ'רים כמו הפרו מקס, בקיצור סמסונג צריך ליצור טלפון אולטרה קומפקטי שלא יהיה ענק וגרנדיוזי, כי בסוף אם הוא ענק זה לא נוח