5 תשובות
תלוי בסיס
יש חינוכיות שמשתבצות בגדודים שזה 11/3, מלא מטבחים וכל כך הרבה שמירות שלפעמים יוצאים הביתה עם נשק
יש בסיסים סגורים שעושים חמשושים כמעט בלי תורנויות, או כאלה בלי תורנויות בכלל (קחי לדוגמה את עיר הבה"דים- כמעט בכל בה"ד לא עושים תורנויות)
ונגיד בבסיס שלי שזה חמשושים ומדי פעם סגירות אבל ממש נטחנים בתורנויות
נגיד אני משקית תש ועושה מלא תורנויות. כל הזמן שואלים אותי ממתי משקית תש עולה מטבחים ושמירות ואני תמיד עונה שזה תלוי בסיס
שואל השאלה:
אז אם אני רוצה סגור נגיד לבקש בהד? ולא גדוד או באח?
אם את לא רוצה לעלות תורנויות בכלל? אני יודעת שבבה"ד 13 כן יש תורנויות וסגירות שבת מדי פעם בתור מפקדי נסיעה , לא משהו קיצוני
על שאר הבה"דים אני לא יודעת
אבל לשרת בבהדים זה באסה, בכללי הכשרות קצרות זה לא נחשב כזה וואו כי את לא באמת מתחברת לחיילים שאיתך. תחשבי שהם מתחלפים כל חודש וחצי עד שלושה חודשים.
זה לא נחשב תקן שהרבה רוצים (מדברת בתור משקית תש, בטוחה שזה אחרת אצל חינוך אבל יש דברים שכן אפשר להבין ולהשוות)


גדוד זה 11/3 במקרה הטוב וצריך להגיע עם ההבנה שאת קודם כל סד"כ (כלומר כוח אדם)
ושהתורנויות קודמות להכל
ותוך כדי את צריכה לעבוד, לא משנה באיזו שעה קמת ומתי את צריכה לקום מחר

מבחינת באחים, תמיד באחים זה תקן טוב ונוצץ
אני אישית לא רציתי בך כי רציתי להיות משקית תש של סדירים, אבל שווה לחפש משקית חינוך ששירתה בבאח. אבל שוב, זה תמיד נחשב תקן מטורף
חמשושים ברזל
תורנויות פעם באף פעם, מדי פעם כשאין מחזור פעיל של טירונים תצטרכי לעשות שמירות
שואל השאלה:
כן הבנתי אז בבאח יותר מתחברים לחיילים? מה ההבדל בין גדוד לבאח
באח- לוחמים בהכשרה
גדוד- לוחמים בסדיר שלהם
לא יודעת לגבי התחברות לחיילים בבאח, ההיגיון אומר שבגדוד הרבה יותר