11 תשובות
היי אשמח לתשובה אם עשית את המבחן כבר, אני נבחנת לאסטרופיזיקה אבל הבנתי שהמבחן דומה :)
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא אני עושה באפריל
עדיין לא אני עושה באפריל
אהה מלא בהצלחה!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה אני עושה ב16/4 יום חמישי ב16:30
תודהה אני עושה ב16/4 יום חמישי ב16:30
קטן עלייך!! אני עדיין לא קיבלתי שעה בכלל :/
אנונימית
שואל השאלה:
מה באמת אמרו לי מתי שנרשמתי, איזה מבחן אתם עושים? לי אמרו שיש קטע מחקר בעברית ואחד באנגלית
מה באמת אמרו לי מתי שנרשמתי, איזה מבחן אתם עושים? לי אמרו שיש קטע מחקר בעברית ואחד באנגלית
כן זה ממש מוזר ציפיתי גם לשעה כשנרשמתי,
אמרו שיש גם פרק קריאה בעברית ובאנגלית אבל גם פרק מתמטיקה.. האמת שאני עושה יום לפנייך את המבחן אז אני אעדכן במידה ותרצי מה היה לי :)
אמרו שיש גם פרק קריאה בעברית ובאנגלית אבל גם פרק מתמטיקה.. האמת שאני עושה יום לפנייך את המבחן אז אני אעדכן במידה ותרצי מה היה לי :)
אנונימית
שואל השאלה:
יאו כן תודהה שלחו לך הודעה שנרשמת?
יאו כן תודהה שלחו לך הודעה שנרשמת?
בטחח
שלחו לי רק במייל אישור הרשמה עם תאריך בלי שעה :/
שלחו לי רק במייל אישור הרשמה עם תאריך בלי שעה :/
אנונימית
שואל השאלה:
אה יופי חשבתי שאולי היה בעיה עם הרישוי נראלי כדאי שתבדקי עוד פעם אולי שלחו לך ולא שמת לב שיהיה לך המון בהצלחה אני מאמינה שתעברי❤
אה יופי חשבתי שאולי היה בעיה עם הרישוי נראלי כדאי שתבדקי עוד פעם אולי שלחו לך ולא שמת לב שיהיה לך המון בהצלחה אני מאמינה שתעברי❤
גם לך!!! ❤❤
אנונימית