3 תשובות
בעיה נפוצה, יש לא מעט סרטוני עזרה, ואם יש אחריות מומלץ ללכת לחנות.
כאילו כנראה תנקע שם משהוא תנשה פשוט לדפוק הפוך אם השלט כמה פעמיים אם לא עובד או שתיקח לתיקון או שתפתח את השלט ותנשה לתקן לבד זה לא משהוא קשה או תנשוף לשם ממש חזק
זה נקרא סטיק דריפט, זו בעיה נפוצה בקרב שלטים של אקס בוקס והפלייסטיישן, תבדוק באינטרנט עבור שיטות איך לסדר ואם אין ברירה תשלח לחנות לתקן או שתקנה אחד חדש
ואם יש לך אחריות אז זו סיבה לגיטמית להחלפה
ואם יש לך אחריות אז זו סיבה לגיטמית להחלפה
באותו הנושא: