45 תשובות
דווקא אני מעדיפה הארי פוטר, תלוי את מי את שואלת אבל אני גם חושבת שהרוב פה מעדיפים הארי פוטר
הרוב בארץ מעדיפים את הארי פוטר
הוא לא.
וגם את מדברת כאילו הארי פוטר זה סיפור מקורי אבל הוא כולו פשוט חיבור של מלא סיפורים אחרים אין בי שמץ מקוריות זה פשוט heros journey בצורה הבוטה והבולטת ביותר הוא לא חידש כלום
וגם את מדברת כאילו הארי פוטר זה סיפור מקורי אבל הוא כולו פשוט חיבור של מלא סיפורים אחרים אין בי שמץ מקוריות זה פשוט heros journey בצורה הבוטה והבולטת ביותר הוא לא חידש כלום
שואל השאלה:
אני שמעתי הרבה יותר אנשים מדברים על פרסי ג'קסון מאשר הארי פוטר ^ ^^
אני שמעתי הרבה יותר אנשים מדברים על פרסי ג'קסון מאשר הארי פוטר ^ ^^
כי יש את הסדרה שיצאה לפני רק 3 שנים, והביאה אור למותג. הארי פוטר יחסית מיושן, ואנשים פחות מתפקסים עליו כי זה משהו שהיה ולא משהו שעכשיו. תראי שהארי פוטר יחזור לשיח דיבור כשתצא הסדרה החדשה שלו
שואל השאלה:
לא גם פרסי ג'קסון זה hero journey? ^^^
לא גם פרסי ג'קסון זה hero journey? ^^^
כי פרסי גקסון זה באמת טוב יותר בעיקר גיבורי האולמיפוס והדברים שבאו אחר כך
שואל השאלה:
מה? זה יצא מלפני יותר זמן? ^^^
מה? זה יצא מלפני יותר זמן? ^^^
שואל השאלה:
והארי פוטר זה לא טוב? ^^
והארי פוטר זה לא טוב? ^^
כן אבל לדעתי הוא עושה את זה אחרת. זה כאילו הנגשה של סיםורי המיתולוגיה אבל משוכתבים כדי להתאים להיום, אבל יש בו את אותם רעיונות עתיקים של המתולוגיה שאני מדעיף
אני מדבר על הסדרת טלוויזיה, שהביאה אור למותג ולספרים, והחזירה אותו חזרה לשיח דיבור.
לא הארי פוטר זה לא טוב במיוחד. זה חמוד כזה גם הסרטים מעולים אבל זה לא מרגש אותי במיוחד (גם פרסי גקסון לא במיוחד אבל יש בזה קטע)
שואל השאלה:
חחח אפשר להגיד אותו דבר על הארי פוטר.
הסופרת לקחה המון השראות להארי פוטר ממיתולוגיות אחרות ^^^
חחח אפשר להגיד אותו דבר על הארי פוטר.
הסופרת לקחה המון השראות להארי פוטר ממיתולוגיות אחרות ^^^
שואל השאלה:
עוד לפני שיצאה סדרת טלוויזיה שמעתי מלא אנשים מדברים על זה^^
עוד לפני שיצאה סדרת טלוויזיה שמעתי מלא אנשים מדברים על זה^^
שואל השאלה:
איזה קטע יש בפרסי ג'קסון שבהארי פוטר אין?
גם מה חמוד בהארי פוטר? הכול שם טרגדיות^^^
איזה קטע יש בפרסי ג'קסון שבהארי פוטר אין?
גם מה חמוד בהארי פוטר? הכול שם טרגדיות^^^
לפני הסדרה לא שמעתי על פרסי פעם אחת בחיים שלי
שואל השאלה:
אני שומעת אנשים מדברים על זה לפחות עשור ^
אני שומעת אנשים מדברים על זה לפחות עשור ^
שאני יותר אוהב תסיפורים בפרסי. כאילו אני יכול עכשיו להכנס לפרטים קטנוניים של מה אני אוהב בזה ולא בזה אבל הכל מתכנס לפשוט אני מעדיף אחד על פני האחר
שוב שניהם לא סיפורים מרגשים או מטורפים במיוחד לדעתי יש ספרים הרבה יותר טובים אני גם לא אחד שמת על פנטזיה אבל קראתי את שניהם ואחד יותר משך אותי
שואל השאלה:
לא קראתי את לרסי ג'קסון אבל לפי מה ששמעתי הוא סוג של חיקוי של הארי פוטר ^
לא קראתי את לרסי ג'קסון אבל לפי מה ששמעתי הוא סוג של חיקוי של הארי פוטר ^
אז שתדעי שזה לא חיקוי זה גם hero journey אבל הוא לפחות מנסה דברים מעניינים ושונים. אם אתה אוהבת את הזאנר אני יכול להמליץ לך על זה.
שואל השאלה:
איזה דברים מעניינים ושונים יש שם? ^
איזה דברים מעניינים ושונים יש שם? ^
שכל ספר שם הפ יוצאים לכזה quest והוא קצת עומד בפני עצמו וזה קצת כמו לראות סדרה.
גם יש בניית עולם הרבה יותר מרשימה וטובה לדעתי
גם יש בניית עולם הרבה יותר מרשימה וטובה לדעתי
אבל עזבי את זה אם את רוצה ספר באמת טוב תקראי צינורות
שואל השאלה:
זה לא משהו שיש גם בסיפורים אחרים כולל הארי פוטר? ^
זה לא משהו שיש גם בסיפורים אחרים כולל הארי פוטר? ^
יש בסיפורים אחרים. כמו שאמרתי גם פרסי גקסון זה לא איזה יציאה זה פשוט טוב יותר
שואל השאלה:
אז לא הבנתי מה שם יותר טוב? ^
יש שם דברים שחזרו על עצמם בסיפורים הארי, ולדעתי גם הארי פוטר יותר מתוחכם
אז לא הבנתי מה שם יותר טוב? ^
יש שם דברים שחזרו על עצמם בסיפורים הארי, ולדעתי גם הארי פוטר יותר מתוחכם
א) אמרת שלא קראת את זה מאיפה לך
ב) אני מעדיף פרסי גקסון זה לא עכשיו משהו רציונאלי פשוט יותר נהנתי מהספר הזה מה אני מנסה לשכנע אותך
ב) אני מעדיף פרסי גקסון זה לא עכשיו משהו רציונאלי פשוט יותר נהנתי מהספר הזה מה אני מנסה לשכנע אותך
שואל השאלה:
מה בזפר הזה מהנה יותר? ^
ראיתי את הסרט הראשון פעם
מה בזפר הזה מהנה יותר? ^
ראיתי את הסרט הראשון פעם
להיפך. לפרסי ג'קסון אין שלושה-ארבעה אתרי מעריצים ישראליים/בעברית (חוץ מאתר ויקי בפלטפורמת פאנדום) או חנות מרצ'נדייז שלמה בעזריאלי.
אנונימי
שואל השאלה:
הארי פוטר יותר מוכר עולמית אבל סארץ נראה שאוהבים יותר פרסי ג'קסון
הארי פוטר יותר מוכר עולמית אבל סארץ נראה שאוהבים יותר פרסי ג'קסון
את חייבת לקרוא את פרסי ג'קסון.
הארי פוטר ופרסי ג'קסון מהספרים הכי טובים שיצא לי לקרוא
הארי פוטר ופרסי ג'קסון מהספרים הכי טובים שיצא לי לקרוא
שואל השאלה:
איזה ספרים קראת? ^
איזה ספרים קראת? ^
הארי פוטר, פרסי ג'קסון, ארטמיס פאול, ניקולס פלמל בן האלמוות, משחקי ירושה, משחקי הרעב, אינקרסרון, 39 רמזים, בית הספר לטוב ולרע ועוד הרבה חחח
שואל השאלה:
מה יש בכל אחד מהם? ^
מה יש בכל אחד מהם? ^
אני אישית נמנע משתי הסדרות
מהארי פוטר כי רולינג טרנספובית
ומפרסי ג'קסון כי אני eclectic pagan והיה כואב לי לקרוא את זה
מהארי פוטר כי רולינג טרנספובית
ומפרסי ג'קסון כי אני eclectic pagan והיה כואב לי לקרוא את זה
אבל בכללי להארי פוטר יש יותר הייפ יש אפילו חנות רשמית של הארי פוטר
שואל השאלה:
אולי מבחינת פופולריות, אני מדברת על מעריצים ^^^ ^
אולי מבחינת פופולריות, אני מדברת על מעריצים ^^^ ^
תראי אלה הרבה סדרות שונות עם הרבה סיפורים שונים. את מחפשת משהו ספציפי?
כי פרסי ג'קסון פי אלף יותר טוב מהארי פוטר ולאנשים פה יש טעם איכותי
שואל השאלה:
למה את חושבת? ^
למה את חושבת? ^
^הדמויות כתובות טוב יותר ויותר קל להזדהות איתן, ריק מעלה שאלות מוסר שג'יי קיי מפחדת להתקרב עליהן, הרבה פחות חורים בעלילה, בלי דמויות שנכנסו רק בשביל לרצות את הקוראים, עלילה מורכבת בהרבה, ביסוס מיתולוגי מעניין במקום לשנות מעט קונספט שמאות סופרים כבר עשו קודם, הספר נגיש יותר לקוראים צעירים אבל גם מעניין יותר לבוגרים, ובסדרות יש יצוג לכולם, אם מחשיבים גם את ההמשכים.
גיי - ניקו
לסבית - פייפר
בי - אפולו וויל ואלכס
פאנ - מגנס
ג'נדר פלואיד - אלכס
יהדות - ליווניה
איסלאם - שכחתי איך קוראים לה, ממגנס צ'ייס
אתאיזם - מגנס
הפרעות קשב, היפראקטיביות, דיסלקציה, פוסט טראומה, ועוד - כמעט כולם.
להמשיך או שזה ברור?
גיי - ניקו
לסבית - פייפר
בי - אפולו וויל ואלכס
פאנ - מגנס
ג'נדר פלואיד - אלכס
יהדות - ליווניה
איסלאם - שכחתי איך קוראים לה, ממגנס צ'ייס
אתאיזם - מגנס
הפרעות קשב, היפראקטיביות, דיסלקציה, פוסט טראומה, ועוד - כמעט כולם.
להמשיך או שזה ברור?
^
גם בהארי פוטר יש הרבה שאלות מוסריות שמתעסקים בהן יותר מבפרסי ג'קסון למשל כל העניין של מוות או אפילו עבדות, זו גישה שונה.
ג'יי קיי רולינג לא הייתה חייבת להכניס לספר שלה נושאים מגדריים ואני גם מעדיף את זה ככה. אין לי שום בעיה עם הומואים/לסביות וכולי אבל זה לא מה שאני מחפש בספר שאני קורא.
לא אהבתי את השינוי שהיה בפרסי ג'קסון מהסדרה המקורית שהייתה אחת האהובות עליי לסדרת המשך שהיה קשה לעקוב אחרי כל העלילה כי היא מסופרת מהרבה נקודות מבט בו זמנית וקשה לזכור מה כל אחד יודע אם יש הפסקות בין הקריאות.
אני מעדיף בהרבה כשיש דמות אחת שמספרת את הסיפור ואני מתחבר אליה אבל זה עניין של טעם אישי.
איזה חורים בעלילה יש בנארי פוטר ודמויות שנכנסו כדי לרצות קוראים? למה שיהיה קשה להזדהות עם דמויות שם?
רוב מה שאת כותבת נשמע לי נובע יותר מטינה אישית כלפי ג'יי קיי רולינג ופחות קשור לספר עצמו
גם בהארי פוטר יש הרבה שאלות מוסריות שמתעסקים בהן יותר מבפרסי ג'קסון למשל כל העניין של מוות או אפילו עבדות, זו גישה שונה.
ג'יי קיי רולינג לא הייתה חייבת להכניס לספר שלה נושאים מגדריים ואני גם מעדיף את זה ככה. אין לי שום בעיה עם הומואים/לסביות וכולי אבל זה לא מה שאני מחפש בספר שאני קורא.
לא אהבתי את השינוי שהיה בפרסי ג'קסון מהסדרה המקורית שהייתה אחת האהובות עליי לסדרת המשך שהיה קשה לעקוב אחרי כל העלילה כי היא מסופרת מהרבה נקודות מבט בו זמנית וקשה לזכור מה כל אחד יודע אם יש הפסקות בין הקריאות.
אני מעדיף בהרבה כשיש דמות אחת שמספרת את הסיפור ואני מתחבר אליה אבל זה עניין של טעם אישי.
איזה חורים בעלילה יש בנארי פוטר ודמויות שנכנסו כדי לרצות קוראים? למה שיהיה קשה להזדהות עם דמויות שם?
רוב מה שאת כותבת נשמע לי נובע יותר מטינה אישית כלפי ג'יי קיי רולינג ופחות קשור לספר עצמו
כי זה יותר חדש, אבל יש הרבה הרבה יותר מוצרים של הארי פוטר, אפילו הייתה חנות רשמית, יוצא לי לדבר על hp הרבה יותר
מהצד של הארי פוטר יש לי משחק וידאו, לגו, בגדים ועוד מלא מרצ', וגם סדרה בדרך
מהצד של פרסי גקסון חוץ מהספרים יש רק את הסדרה, לא מצאתי שום מוצרים
מהצד של הארי פוטר יש לי משחק וידאו, לגו, בגדים ועוד מלא מרצ', וגם סדרה בדרך
מהצד של פרסי גקסון חוץ מהספרים יש רק את הסדרה, לא מצאתי שום מוצרים
שואל השאלה:
זה בדיוק ההפך, אם יש דמויות מכל הסוגים בהארי פוטר אז פחות קל יותר להזדהות איתן? ^^
איזה חורים בעלילה יש? איזה דמויות נועדו כדי לרצות? הדמויות הן תמיד חלק מהעלילה. הארי פוטר יותר מורכב ממה שראיתי.
זה בדיוק ההפך, אם יש דמויות מכל הסוגים בהארי פוטר אז פחות קל יותר להזדהות איתן? ^^
איזה חורים בעלילה יש? איזה דמויות נועדו כדי לרצות? הדמויות הן תמיד חלק מהעלילה. הארי פוטר יותר מורכב ממה שראיתי.