התחברות
הרשמה
מה יותר טוב ממ"ס או תוכניתן בבסמח
ומה אתם חושבים בכללי על מסלול אומגה (חלק מסיגיט אומגה ) שכולל לימודי יג
14 בפברואר 2026, 01:26
מיונים
מיון מקצועות המחשב
תשובה אחת
בטח שממ"ס
אומגה זה אחלה מסלול אם אין לך אופציות
ק
קקי בינוני
באותו הנושא:
אניגמה ב81 או תוכניתן/מגן סייבר בבסמח ? לשניהם התקבלתי
מסלול אניגמה ב81 או תוכניתן/מגן סייבר בבסמח אלפא?
דב אופס לעומת תוכניתן - מה יותר גבוה בבסמח ומה כל אחד מהם עושה? המשך למטה בבקשה תענו
מישהו שעשה קורס תוכניתן בבסמח?
תוך כמה זמן מקבלים תשובה לראיון בסמח ?
מישהו שהיה בכנס של בסמח השבוע והוא.היא תוכניתן.ית?
מה יותר יוקרתי בסמח בתקשוב או אניגמה מחיל המודיעין
מישהו יודע אם בחיול לפני קדצ בבסמח רק מקבלים מדים או עושים את כל השרשרת חיול?
המיוני לתפקידי בסמח הם בתקופה הקרובה?
מה זה בסמח אלפא? ואם צריך לשלם?
איפה תקשוב עושים טירונות? בסמח אלפא