21 תשובות
מיקרו
שואל השאלה:
אין לנו מיקרוגל
אין לנו מיקרוגל
במיקרו
אז על הגז
גז
מחבת ומיקרו
מנגל
שואל השאלה:
ואיך ממיסים על הגז?
פשוט כי זה תמיד נהיה לי מוזר כזה
ואיך ממיסים על הגז?
פשוט כי זה תמיד נהיה לי מוזר כזה
על האש בסיר קטן
מיקרו / גז
אש נמוכה במחבת לחכות שהכל נמס וישר שזה נמס תוציא שלא תישרף החמאה
שמש
שואל השאלה:
אין שמש
אין שמש
תדליק את האור במטבח זה על אותו עיקרון
אבני צור
במחבת
אפשר לחמם מים רותחים בסיר ומעל קערה ובקערה לשים את החמאה
ככה זה יימס כמו שצריך זה נקרא בן מארי
ככה זה יימס כמו שצריך זה נקרא בן מארי
גז
אפשר גם להרתיח עם קומקום.
אולי אפילו להמיס נר.
אולי אפילו להמיס נר.
תרתיחי מים רותחים ואז תמזגי לקערה
אחרי שהקערה רותחת מהמים פשוט תשפכי את המים החוצה
תשימי את החמאה בצלוחית קטנה ומעלה תכסי עם הקערה שהיא רותחת האדים ימיסו אותה ולא ישרפו אותה בהצלחה
אחרי שהקערה רותחת מהמים פשוט תשפכי את המים החוצה
תשימי את החמאה בצלוחית קטנה ומעלה תכסי עם הקערה שהיא רותחת האדים ימיסו אותה ולא ישרפו אותה בהצלחה
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
באותו הנושא: