6 תשובות
הרוב לא קונים ואני אישית לא קניתי. רק אמרתי תודה וחיבוק וזה, אלפי השקלים שנתת לה אמורים להספיק
לא חושבת
לרוב המורים נותנים לך משהו
4d1
עם כל הכסף ששילמתי איזה מתנה
חח לאלא רק כותבים הודעה
אני לא קניתי כלום רק שלחתי הודעה של תודה רבה ושאני מעריכה אותו ונהנתי וזה
באמת אחרי כל הכסף שמשלמים זה מספיק
אני הכנתי עוגיות וברכה כזה אבל בתכלס באמת משלמים המון כסף על שיעורי נהיגה ולדעתי מספיק לעשות משהו מינימלי או הודעה יפה וזהו