6 תשובות
הרוב לא קונים ואני אישית לא קניתי. רק אמרתי תודה וחיבוק וזה, אלפי השקלים שנתת לה אמורים להספיק
לא חושבת
לרוב המורים נותנים לך משהו
לרוב המורים נותנים לך משהו
עם כל הכסף ששילמתי איזה מתנה
חח לאלא רק כותבים הודעה
אני לא קניתי כלום רק שלחתי הודעה של תודה רבה ושאני מעריכה אותו ונהנתי וזה
באמת אחרי כל הכסף שמשלמים זה מספיק
באמת אחרי כל הכסף שמשלמים זה מספיק
אני הכנתי עוגיות וברכה כזה אבל בתכלס באמת משלמים המון כסף על שיעורי נהיגה ולדעתי מספיק לעשות משהו מינימלי או הודעה יפה וזהו
באותו הנושא: