7 תשובות
נכון
נכון ותהני
כן אין לך מה להתבייש
נכון
תזכרי שבסופו של דבר לאף אחד לא אכפת כמו שלך אכפת
תזכרי שבסופו של דבר לאף אחד לא אכפת כמו שלך אכפת
גם אני מתביישת לאכול ליד אנשים אבל זה סתם בראש שלנו, אף אחד לא באמת שופט או משהו
תקחי הביתה הכי כיף לאכול בבית
שואל השאלה:
ואיך אני מציעה לו לבוא איתי?
ואיך אני מציעה לו לבוא איתי?
באותו הנושא: