6 תשובות
אני יגיד לך דבר כזה.
בעברי הייתי שחקן כדורגל.
עכשיו,היו מחלקים קבוצות,הייתי הולך בכוונה לקבוצה שהיא פחות טובה ! כי רק ככה אתה מקדם את עצמך טוב ! והייתי משחק מול הקבוצה היותר טובה ! ורק ככה באמת השתפרתי !
עכשיו אתה,אל תלך לנוער ! אתה תישאר באותו מקום שאתה !
לך לבוגרים ! לך למה שקשה לך ! ולא מה שקל לך !
רק ככה אפשר להשיג משהו !
בעברי הייתי שחקן כדורגל.
עכשיו,היו מחלקים קבוצות,הייתי הולך בכוונה לקבוצה שהיא פחות טובה ! כי רק ככה אתה מקדם את עצמך טוב ! והייתי משחק מול הקבוצה היותר טובה ! ורק ככה באמת השתפרתי !
עכשיו אתה,אל תלך לנוער ! אתה תישאר באותו מקום שאתה !
לך לבוגרים ! לך למה שקשה לך ! ולא מה שקל לך !
רק ככה אפשר להשיג משהו !
שואל השאלה:
ואם אני עכשיו ממש מתחיל? יעני פעם ראשונה?
ואם אני עכשיו ממש מתחיל? יעני פעם ראשונה?
עדיין לך.
תתחיל בבית,אבל תלך לגדולים
תתחיל בבית,אבל תלך לגדולים
בוגרים, לדעתי. קל יותר להשתפר ככה.
נוער
לנוער
באותו הנושא: