4 תשובות
יש של אפל אחד טוב בksp 1500 משהו כזה
שואל השאלה:
אפשר דגם?
אפשר דגם?
אנונימי
אני לא בטוחה את הדגם, בכללי אם אתה רוצה פחות מ1000 בטוח יש לסאמסונג.
תקשיב תיכנס לאפליקציה של ksp תחפש טאבלט, יש 1/2 לאפל שם שזה איזה טאבלט 13
ולסאמסונג יש בטוח יותר דגמים בפחות כסף
וגם יש שם שאם אתה נרשם לאפליקציה בטלפון רשום את זה שם באיזה מודעה אז יש לך הנחה נראה לי של 50 שקלים אם אתה מזמין דרך האפליקציה
תקשיב תיכנס לאפליקציה של ksp תחפש טאבלט, יש 1/2 לאפל שם שזה איזה טאבלט 13
ולסאמסונג יש בטוח יותר דגמים בפחות כסף
וגם יש שם שאם אתה נרשם לאפליקציה בטלפון רשום את זה שם באיזה מודעה אז יש לך הנחה נראה לי של 50 שקלים אם אתה מזמין דרך האפליקציה
שואל השאלה:
תודה ימהממת!!!
תודה ימהממת!!!
אנונימי
באותו הנושא: