3 תשובות
כן, די לגיטימי, לרוב רק פתיחת מחט עולה 500.
לגיטימי לגמרי
תלוי במקעקע ממש, המקעקע שלי רמה גבוהה מאוד וגם זול מאוד ביחס למקעקעים אחרים הוא יציע לך על זה 300-500 לדעתי