10 תשובות
איזה כיף לעשות לאנשים מינוסים התשובה שלך ממש גרועה^^
לא יודעת מה איתך אין לי שום מינוס
לך יש
על מה את מדברת אין לי שום מינוס
עכשיו כן.
נראה לי התבלבלת בינינו
אם יש לך כסף לזה אז תקני כן
שמעתי על הרבה שעושים את זה, אבל עד שיוציאו ציטיאי6 כנראה תצטרך כבר פלייסטיישן 6, בשיא הרצינות
שמעתי על הרבה שעושים את זה, אבל עד שיוציאו ציטיאי6 כנראה תצטרך כבר פלייסטיישן 6, בשיא הרצינות
יקח סהכ עד שנה מהרגע שיצא למחשב
ככה זה.תמיד
ועוד יותר עם משחק פופולרי ככה שזה לא עניין של שנים
ואת המחשב הנייח אפשר לשדרג
אנונימי