5 תשובות
מוקד 106 אמר לי להתקשר בשעה 10.00, והם ידעו אם יש או אין ביה"ס!
נכון אבל ראש העיר אמר שלא יהיה יואו איזה כיף אנני לא הולך לבית ספר:)
אנונימי
עדיין לא החליטו אם הירי ימשך אז כנראה שלא.
יואל
99 אחוז שלא איזה כיף!:)
באותו הנושא: