17 תשובות
יש כאלה ממש מבוגרים ולא יודעים, אחותי הגדולה כמעט בת 25 ועד עכשיו לא יודעת לבלוע כדור.
לא, זה בסדר.
גם אני אני לא ממש ידעתי לבלוע כדורים אבל בסביבות הגיל 11-12 הייתי חייב ללמוד כדי לקחת סוג של כדור מסוים באופן קבוע יום יומי.

הרופאה אמרה לי לבלוע כדורי תיקתק ואז יהיה לי קל לבלוע כדורים רגילים. וזה באמת הצליח!
לא גם אני לא יודעת אל תדאגי:)
לא, גם אני לא יודעת ואני בת 14
תרטיבי את הכדור (רק אם הוא אקמול או אדוויל, ולא אנטיביוטיקה) ואז הוא מחליק כזה (בעיקר אדוויל) ויותר קל לבלוע אותו. אה, עוד משהו - אל תקשיבי לאלה שאומרים לך לבלוע ענבים. את יכולה להיחנק...
שונאתת לבלוע.
אני מפחדת מזה: (
לא חח גם אני לא יודע ואני שונא לבלוע כדורים
חחח גם אני ואני בת 14...
אני גם, בת 15.
אני למדתי השהה )14 (
גם אני לא יודעת xd
חח אני בת 17 ועדיין מתעקשת שיחתכו לי את הכדור לשתיים. את לא היחידה, כי זה בהחלט דורש זמן ורוגע. יש פעמים שאני מצליחה וזה כשאני שותה ברוגע מים במהירות.:) וכמעט ולא חושבת על הכדור.
יש משהו בשאלה הזאת שעדיין פעיל? או שכולם פרשו מזמן?
הפחד היחיד שלי שהנאמנים יגיעו גם לכאן וימחקו לי את השאלה הזאת חחח:))
דרך אגב גם אני לא יודע לבלוע כדורים ולמה יש לתשובות כאן כל כך הרבה פרחים
לא:) גם אני חח
את צריכה גם לא להאבק עם הכדור.
לי קשה עד עכשיו לבלוע אנטיביוטיקה כי זה מגעיל וטעם רע בפה,
וגורם לי לרצות להקיא.
כדורים כמו אקמול ואדוויל הם ממש בלי טעם.
(אדוויל יותר)
אני התאמנתי עם חתיכות לחם קטנות שמעכתי לכדורים קטנים (מאוד קטנים!) חוץ מזה הרבה יותר קל לבלוע את הכדור אם שמים אותו על הלשון ואז שותים כוס מים ומתרכזים במים כאילו הכדור לא שם.