התחברות
הרשמה
אוף ממש באלי לצאת איתו בולנטין אבל אנחנו מדברים רק בקטע של ידידים מה עושים
6 בפברואר 2026, 11:03
התאהבות
3 תשובות
תציעי לו לצאת!!
תנצלי את ההזדמנות
ק
קוביית קרח
תצאו בתור ידידים
M
Marlboro Red
תגידי לו שיש לך עליו קראש...
S
St. peter
באותו הנושא:
באלי לצאת איתו לדייט אנחנו כבר חודש מדברים אבל אני מפחדת וממש באלי מה לעשות?
באלי להתנשק איתו אבל אנחנו רק ידידים והוא חושב שמוקדם מידי להתנשק בגיל כזה, מה לעשות?
באלי חברים לדבר איתם לצאת איתם ליסתובב איתם לצאת למקומות אבל אין לי חברים מה לעשות?
באלי שהוא יציע לי לצאת איתו
באלי לצאת לרכיבה וכל האופניים שלי חלודה ועם וצבע דהוי כמה זה יהיה מביך לצאת איתם
מה לקנות למישהו לולנטין אם אנחנו יוצאים רק שבוע?
אתן מחכות להיפגש איתו כבר? וולנטין משהו
איך לאמר למישהו שלא באלי לצאת איתו ???
באלי לי להתחיל שיחה איתו, מה להגיד בלי לצאת נואשת או מושפלת??
איך לרמוז למישהו שלא באלי לדבר איתו בלי לצאת מגעילה?
יש איזה מישהו שקבעתי איתו אבל לא באלי לצאת איתו איך לתרץ לו אתזה ?