9 תשובות
שלושה. יש לי שלושה.
יש לי 2 זוגות
אפשר להסתדר גם רק עם זוג אחד או שניים, לי יש איזה 6
יש ךי...4 זוגות ואין לי מושג כמה צריך, אמא שלי נגיד צריכה 30 זוגות ואבא שלי מסתדר עם זוג אחד אז נראלי זה משתנה מאדם לאדם
אני חושבת שיש לי בערך 6 אבל ביום יום אני משתמשת ב2
חא יודע כמה צריך אבל יש לי איזה 6-7 אני משתמש בפועל ב4
יש לי 10 לא כולל כפכפים ונעלי עבודהה.
לדעתי צריך ככה: נעלי יום יום, נעלי עבודה ונעלי יציאה.
אה נכון, כמו שכתב מתחתיי גם נעלי ספורט.
לדעתי צריך ככה: נעלי יום יום, נעלי עבודה ונעלי יציאה.
אה נכון, כמו שכתב מתחתיי גם נעלי ספורט.
3
אחד למכון אז לא חייב
אחד ספורט
אחד יציאה
אחד למכון אז לא חייב
אחד ספורט
אחד יציאה
לדעתי מספיק 3
ספורט - יציאה - ויוםיום
אני אישית יש לי 6
נעלי ספורט , נעלי יציאה לאירועים , טבע נאות , שורש , מגפיים , וחי"ר :)
ספורט - יציאה - ויוםיום
אני אישית יש לי 6
נעלי ספורט , נעלי יציאה לאירועים , טבע נאות , שורש , מגפיים , וחי"ר :)
באותו הנושא: