התחברות
הרשמה
יש מינקורסטית
שאני תמיד הולכת עלייה וגם אמא שלי הלכה עלייה ועכשיו היא הולכת עלייה ואני רוצה לבוא איתה כי משם אנחנו הולכות לאיזה מקום ביחד וזה מביך שאני אבוא לא?
5 בפברואר 2026, 13:16
ציפורניים
קוסמטיקה
בניית ציפורניים
לק ג'ל
חוות דעת
3 תשובות
לא הכל טוב
I
Idk....
אליה* ולא לא מביך אני לפעמים גם הייתי הולכת עם גיסתי וכזה
ב
במבה אדומה לעד!
אם את לא עושה עכשיו לק תחכי פשוט בחוץ/ ברכב
ה
הפסיכולוגית שלכן ❤
באותו הנושא:
למה מינקורסטית אחת התעצבנה כי שאלתי כמה מינקורסטיות אם הן מקבלות לקוחות חדשות?
ישלי מהלק גל אלרגיה עכשיו הם במנוחה כמעט חודש ומטפלת עם עץ התה יש חברה ביו ספקלצר של אלרגניות ודיברתי עם מינקורסטית
זה בסדר ששאלתי מינקורסטית כמה היא לוקחת רק כי רציתי לדעת כמה היא לוקחת אבל לא לבוא אלייה?
מינקורסטית שלי לא עונה לי מחמישי בערב,בחמישי היה לי תור ואחרי התור אמרה לי לשלוח לה הודעה ותרשום אותי לתור הבא(אמור
פדיחה להגיד למינקורסטית שלי
למינקורסטית שאני הולכת אלייה יש ביקורות טובות זה אומר שהיא טובה בהכרח?
אני עוזבת את המינקורסטית שלי כי היא לא רוצה לעשות לי ציורים בלק אני צודקת בזה שאני עוזבת אותה?
להיות בטלפון בזמן שהמינקורסטית עושה לי ציפורניים זה לא מכבד?
עוד בנות פה שהמינקורסטית ביטלה אותם בגלל המצב?
שלחתי הודעה למינקורסטית שלי שתקבע לי תור ועדין לא ענתה
זה מגעיל שהמינקורסטית לשעבר שלי כתבה הודעה לכל הלקוחות שלה וכתבה שם משהו שאני רשמתי לה ועיוותה את המילים?