3 תשובות
לא הכל טוב
אליה* ולא לא מביך אני לפעמים גם הייתי הולכת עם גיסתי וכזה
אם את לא עושה עכשיו לק תחכי פשוט בחוץ/ ברכב
באותו הנושא: