11 תשובות
דעתי האישית, כן
אך אוכל להבין אנשים שיאמרו שזה לא רלוונטי לציין זאת אם אינך מרגישה בבעיה הנקודתית הזו בבן זוגך.
כן כמובן שזה מחובתו, וזו בעיה גדולה שלא סיפר.
אבל תנסי להכנס לנעליים שלו ולהבין למה הוא לא סיפר מלכתחילה, ואולי הקשר שלכם היה טוב מידיי בשביל לוותר עליו.
כן
שואל השאלה:
^^כן ברור לי אבל זה לא עיקר השאלה
אנונימית
כן.
^^ אני מבין, וזה למה אמרתי שזה כן מחובתו. הסכמתי איתך
לא.
אנונימי
בתור אוטיסט אני חושב שלא בהתחלה ויש לזה סיבה.
נכון שזה לא פרט פעוט,זה חלק מהזהות וכל זה.
אבל העניין הוא שלאנשים עדיין יש דעות קדומות ובורות בנושא הזה,לא תמיד זה במודע שאני בן אדם כמוה.
בדייט ראשון עצם התווית הזאת,יכולה להרוס את הדייט.
א. יכול להיות שהיא לא כל כך מבינה בנושא והיא תירתע.
ב. אם היא לא תמשיך לדייט המוח שלך אוטומטית יכול להניח שזה בגלל זה.
ג. יכול להיות שהיא כל הדייט רק תתרכז באיך זה בא לידי ביטוי כי אני "לא נראה אוטיסט".

אז במידה שאני לא מכיר את הבן אדם,אני הייתי מעדיף לחכות איתה 3-4 דייטים בערך.
מסכימה עם טוני סופרנו
אין לי אוטיזם אבל אני בזוגיות עם אוטיסט והוא החבר הכי טוב שלי
אני לא מתחסדת, אם הייתי יודעת מהרגע הראשון שהוא אוטיסט סיכוי טוב שזה היה מרתיע אותי, לא במודע אבל המוח שלנו מחווט ככה וזה הסטריאוטיפ
וגם אם אני שמה את עצמי בנעליים שלו זה יכול להיות ממש לא נוח בשבילו לדבר על זה מהרגע הראשון כשעוד לא הכרת את הבן אדם
אבל זו רק דעתי :)
אנונימית
לא יודע אם לספר על ההתחלה, אבל צריך לדעת יחסית בתחילת הקשר