7 תשובות
אני שמה חזיית סטרפלס כי קניתי מחוך גדול אז היא לא נצמד לי טוב אבל בלי קשר תיכננתי כאפות
ברור שצריך.
גם כי ככה. וגם כי תחשבי שזה נפתח לך..
גם כי ככה. וגם כי תחשבי שזה נפתח לך..
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ יש מצב תשלחי לי? אני כאילו עם מחוך לבן אז אני מפחדת שזה יראה מוזר
^^^ יש מצב תשלחי לי? אני כאילו עם מחוך לבן אז אני מפחדת שזה יראה מוזר
כן שלחי לי הודעה
כשאני שמתי מחול בפורים שמתי טופ סטרפלס לבן מתחת כי ברוך השם יש לי ציצי ופחדתי שהוא יברח מהמחוך אם תרצי אוכל לשלוח לך תמונה של איך זה היה נראה יחד המחוך היה תכלת
לא
לא שמים בדרכ
באותו הנושא: