13 תשובות
לא
למה שיהיה
שואל השאלה:
כי אמרו שיעשו לו לזכרו
אנונימי
נראה לך
לא נו
די עם השאלות האלה
מה קשור
גם אמרו שיחקרו את השביעי לעשירי אתה רואה את זה קורה? לא
בעיקרון אין סיבה לעשות כיכר למישהו שלא היה שום דבר מלבד לתמוך בישראל. מעבר לזה שהוא היה אדם חשוך בדעותיו, אין באמת סיבה להנציח אותו כי הוא לא דמות משמעותית לישראל או בכלל
"בסוף" כאילו אי פעם תכננו
ולא
לא
לא אחי
לא
למה שיהיה??
לא חס וחלילה
בנתיים לא, זה היה אמור להיות ממש קרוב לבית שלי ואם זה יצא לפועל אני עוד אביך את עצמי בטלוויזיה בטח
סורי אבל לשום בן אדם שאמר שהפלה זה יותר גרוע מהשואה, שנשים עושות תארים רק בשביל להתחתן ושהן לא חכמות ושאם הילדה שלו בת ה10 הייתה נxנ0ת הוא היה מכריח אותה ללדת לא מגיע כיכר במקום שגדלתי בו כל החיים שלי
לא רק שהוא בן אדם נורא גם הוא לא עשה כלום בשביל נתניה למה לעזעזל צריך להנציח אותו שם
למי שכן מגיע כיכר בנתניה זה לאיתי חן ז"ל שנר3ח ב7.10 והוחזר לפני כמה חודשים.
אנונימית