3 תשובות
מי אמר שצריך וגם תלוי למה את מתכוונת בלרשום.
אני מסכימה שלא צריך להיות בטלפון דבוקים 24/7 ומרחק זה טוב גם לנפש ולבן אדם וגם לקשר.
אבל אני לא אוכל להעביר יום שלם בלי לכתוב לבן זוג שלי משהו ולדבר איתו כי אני אוהבת אותו ומתגעגעת אליו
אני מסכימה שלא צריך להיות בטלפון דבוקים 24/7 ומרחק זה טוב גם לנפש ולבן אדם וגם לקשר.
אבל אני לא אוכל להעביר יום שלם בלי לכתוב לבן זוג שלי משהו ולדבר איתו כי אני אוהבת אותו ומתגעגעת אליו
דרך מחשבה לגיטימית
כל עוד מצאת לך את הפרטנר הנכון שמבין לליבך - מצליחים למצוא את האיזון הנכון בין הביחד לבין הלבד
כל עוד מצאת לך את הפרטנר הנכון שמבין לליבך - מצליחים למצוא את האיזון הנכון בין הביחד לבין הלבד
אפשר גם להיות לבד, גם תדברו על זה ותמצאו משהו שעובד לשניכם
באותו הנושא: