14 תשובות
חם מאוד. כאילו, מאוד.
כי חם מאוד
שואל השאלה:
השאלה היא למה כולן אותו דבר חחח
אני מבין שחם מן הסתם
אנונימי
כי חם וכי הן אוהבות
זה הבייסיק, אני חושבת שהרוב מתלבשות אותו דבר כי זה כביכול הכי בטוח ואי אפשר לטעות
מה זאת אומרת? אין ככ אופציה... הרוב שלובשוץ טייץ וחזייה זה לספורט כי חם רצח אבל לא רוצות חשוף מידי וגם אם לא לספורט אז תראה בנות עם חזייה/חולצת בטן ושורט כי זה קיץ ומזיעות
כי חם?
שואל השאלה:
אני יודע שחם, אבל זה הלבוש היחיד שיש לכן?
אנונימי
מה עוד אתה מציע? סט של ויקטוריה?
שואל השאלה:
מאיפה אני יודע אני לא בת חחח
אנונימי
מהמם אז לא לומר דברים מטומטמים
שואל השאלה:
מה אמרתי שיצא כזה?
אנונימי
שואל השאלה:
אם מישהי נפגעה אני ממש מצטער
אנונימי
אז מה עוד נלבש