5 תשובות
שואל השאלה:
^חחח אבל אין מצב שיותר מהרנדומלים שאני מקבלת
היה לי עכשיו קבוצה עם שני אנשים שהיו 2-10 בסוף המשחק :')
אנונימית
marvel rivals?
שיחקתי אבל אני גרועע
שואל השאלה:
אני נהנת אבל הוא טיפה הרבה
זה כמו אוברוואץ אם שיחקת, כאוטי ממש אבל זה כיף, מה שכן האנשים עצמם שמשחקים לפעמים פשוט דוחים וזה מוריד את הכיף
אנונימית
אני רוצה לנסות לשחק בזה סתם אין עם מי, זה משחק טוב?
אנונימי
משחק ממש ממש טוב כדאי לנסות