6 תשובות
כן. אם אין מישהי במשפחה או מישהי שאת יכולה לסמוך עליה שתגזור מדויק עדיף ללכת למספרה
כן יכולים להיות לך הרבה קצוות מפוצלים ואם לא תגזרי אותן השיער ישבר
שואל השאלה:
בסוף עשיתי מדורג עדין ויצא מהמם
תודה על המוטיבציה ללכת לכל מי שענתה
נישוקים וחיבוקים
ואואו נחמד לשמוע