9 תשובות
אבל תחשבי על כך שאם תהיי אופציה ב' ברגע שאופציה א' תגיע הוא יעזוב אותך.
שואל השאלה:
^^ואז את תהיי לבד. לא חבל?

^נו זה בסדר, אבל עד שהיא תגיע לפחות אנחנו נהיה ביחד... גם דברים משתנים.
לפעמים קורה שמישהו נמצא עם אופציה ב' כי לא הסתדר לו עם אופציה א'
והוא מתאהב במי שהייתה אופציה ב' וזאת שהייתה אופציה א' נשכחת לגמרי
אז מה רק בגלל שהוא מחשיב אותך בתור אופציה ב זה אומר שצריך ישר לוותר על הקשר?
אנונימית
לא, האמת שלא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
זה תלוי
אם אתם בקושי מכירים אז עוד נגיד.
כלומר, יכול להיות שהוא יחשוב שאת לא מי יודע מה מתאימה לו ואז יגלה שכן, אבל אני לא יודע אם זה ככה לרוב.

באופן כללי אני בעד לשמור על הגבולות שלך ועל הכבוד והיחס שאת מקבלת, אבל מצד שני, לא להיות חסרת ביטחון ולפרש כל דבר כדבר שפוגע בך או מוריד ממך.
צריך למצוא את האיזון ובסוף גם הזמן עושה את שלו ומבהיר דברים
שואל השאלה:
תודה רבה לך. צודק בכל מילה.
אנונימית
אני מעדיפה לא להיות אופציה בכלל מאשר להיות אופציה שנייה.
אנחנו כולנו אופציות שניות של הרבה אנשים.
הבעיה היא אם אנחנו האופציה השנייה של האופציה הראשונה.
צודקת