4 תשובות
בגלל שזה פנימי, את פשוט יכולה להגיד את זה למורה שלך והיא תתחשב בך ותעשה לך מועד ב'
שואל השאלה:
ובגרויות חיצוניות יש מועד ב?
זה בוודאי
וגם ג' וד' וה' וכמה שאת רוצה
אני עשיתי בגרות באנגלית 5 פעמים כדי לעבור
תלוי מורה, אצלי בבית ספר אין מועד ב לבגרויות פנימיות אז כדאי לבדוק את זה
&&.