4 תשובות
^^סליחה ערכתי את התשובה אני עייפה ולא קראתי טוב ראיתי רד דד וישר הגבתי
אני הייתי על נמוך כי אין לי שליטה עצמית, תעשה מה שמתאים לך מרגיש ככה יותר כיף
שואל השאלה:
מה, שאלתי מה יותר כיף לשחק עם low honor או high
מה, שאלתי מה יותר כיף לשחק עם low honor או high
אנונימי
rdr2
אה אוי אני עייפה מידי סליחה :((
אני יותר נהנתי לשחק ב high honor
אה אוי אני עייפה מידי סליחה :((
אני יותר נהנתי לשחק ב high honor
באותו הנושא: