3 תשובות
כן, שמעת על המושג אהבה ממבט ראשון?
שמעי זה יכל להיות באמת אהבה וזה יכל להיות גם תאווה כי לפעמים אנחנו מכירים מישהו ומתאהבים ביופי שלו ממש או באופי שלו אבל אנחנו לא באמת מכירים אותו אבל אם את רואה שאחרי שבוע שבועיים את עדיין מרגישה ככה אז יאלה תנסי לראות מה לגבוי דברי עם חבר קרוב שלו או משהו כזה
זה נקרא הידלקות
באותו הנושא: