7 תשובות
אפשר להתקשר למרכזית (מחר כבר כנראה), להגיד באיזה קו היית ושל איזו שעה ואולי ימצאו לך. או באבידות ומציאות
לא חושבת, בטוח שמישהו ייקח את זה
אם לא אולי יש איזה מקום של אבידות ומציאות
אם לא אולי יש איזה מקום של אבידות ומציאות
יש שם מקום של אבידות ומציאות ואפשר לשאול
היה לי פעם סיפור דומה, שווה ללכת למרכזייה של אותו אוטובוס או לנסות אפילו אם את יכולה לחזור לאותו אוטובוס בדיוק
זה מה שאני עשיתי והשגתי חזרה
זה מה שאני עשיתי והשגתי חזרה
יש מקום של אבידות ומציאות אפשר לשאול שמה
שואל השאלה:
איך מגיעים לשם? מה המספר שלהם?
איך מגיעים לשם? מה המספר שלהם?
אם זה אגד אז תתקשרי למוקד שלהם (יש מספר בגוגל)
באותו הנושא: