4 תשובות
זה פשוט לדבר כל יום (אפשר גם פשוט לשלוח סטיקר אחד וזהו העיקר ש 2 המשתמשים ישלחו) וכזה כאילו לגדל "חיה" זה סופר את הימים של הרצף (סטרייק) שלכם. מרגע שליחת הבקשה לסטרייק אחרי 3 ימים ה"חיה" מופיעה
שאת שולחת הןדעה למישהו והוא שולח בחזרה כל יום במשך שלושה ימים ברציפות או יותר טיקטוק מתחיל לספור לכם
סטריק
שכל יום שתי אנשים צריכים לשלוח הודעה
באותו הנושא: