4 תשובות
זה פשוט לדבר כל יום (אפשר גם פשוט לשלוח סטיקר אחד וזהו העיקר ש 2 המשתמשים ישלחו) וכזה כאילו לגדל "חיה" זה סופר את הימים של הרצף (סטרייק) שלכם. מרגע שליחת הבקשה לסטרייק אחרי 3 ימים ה"חיה" מופיעה
שאת שולחת הןדעה למישהו והוא שולח בחזרה כל יום במשך שלושה ימים ברציפות או יותר טיקטוק מתחיל לספור לכם
סטריק
שכל יום שתי אנשים צריכים לשלוח הודעה