6 תשובות
גוונים
אל. מניסיון אל תגעי תאריכי אותו
אני צבעתי כשהיה לי משעמם
אני צבעתי כשהיה לי משעמם
תעשי גוונים/ פוני
לא ממליצה לך
אבל במקסימום אם כבר שינוי צבע אז מחום לשחור או משחור לחום
צבע בתלתלים אף פעם לא באמת מסתדר ונראה טוב
מניסיון!!!!
אבל במקסימום אם כבר שינוי צבע אז מחום לשחור או משחור לחום
צבע בתלתלים אף פעם לא באמת מסתדר ונראה טוב
מניסיון!!!!
שואל השאלה:
לא הסתפרתי שנים ! אולי בקטנה קצוות
והוא עדיין לא מתארך
לא הסתפרתי שנים ! אולי בקטנה קצוות
והוא עדיין לא מתארך
אנונימית
^^זה לא נכון
אני כבר שנה צובעת וזה נראה נדיר
אני כבר שנה צובעת וזה נראה נדיר
באותו הנושא: