6 תשובות
גוונים
אל. מניסיון אל תגעי תאריכי אותו
אני צבעתי כשהיה לי משעמם
תעשי גוונים/ פוני
4d1
לא ממליצה לך
אבל במקסימום אם כבר שינוי צבע אז מחום לשחור או משחור לחום
צבע בתלתלים אף פעם לא באמת מסתדר ונראה טוב
מניסיון!!!!
שואל השאלה:
לא הסתפרתי שנים ! אולי בקטנה קצוות
והוא עדיין לא מתארך
אנונימית
^^זה לא נכון
אני כבר שנה צובעת וזה נראה נדיר