6 תשובות
שואל השאלה:
אני מתכנן לבקש בבקום לשנות שיבוץ לחיל תקשוב והבנתי שעדיף לבקש מנהל רשת כי זה יומיות וזה לא תפקיד נורא, רציתי לשאול אם כדאי לתת לצהל לבחור את התפקיד בחיל כי אז יכול להיות שיביאו לי תפקיד אחר שהוא גם טוב...
הקטע הוא שאני לא יודע אם יש עוד תפקידים טובים בחיל שפתוחים ליומיות, בגלל זה שאלתי אם אולי יהיה כדאי לבקש רק מנהל רשת.
אני מתכנן לבקש בבקום לשנות שיבוץ לחיל תקשוב והבנתי שעדיף לבקש מנהל רשת כי זה יומיות וזה לא תפקיד נורא, רציתי לשאול אם כדאי לתת לצהל לבחור את התפקיד בחיל כי אז יכול להיות שיביאו לי תפקיד אחר שהוא גם טוב...
הקטע הוא שאני לא יודע אם יש עוד תפקידים טובים בחיל שפתוחים ליומיות, בגלל זה שאלתי אם אולי יהיה כדאי לבקש רק מנהל רשת.
אנונימי
למה שתרצה להיות מנהל רשת
אני עשיתי קורס מנהל רשת ורוב הבסיסים של התקשוב זה סגור אין פתוח בקושי
לא כל כך הבנתי
אתה רוצה להיות מנהל רשת ?
ומפחד שהם לא יתנו ולא תהיה בתקשוב ?
אתה רוצה להיות מנהל רשת ?
ומפחד שהם לא יתנו ולא תהיה בתקשוב ?
אם יש תפקיד מסויים שאתה רוצה אז עדיף לבקש
שואל השאלה:
יש לי תש אז אני עושה יומיות, אני לא אקבל בסיס סגור
יש לי תש אז אני עושה יומיות, אני לא אקבל בסיס סגור
אנונימי
באותו הנושא: