13 תשובות
לפני מלא זמן, מהיסודי עוד
עדיין לא קרה שלב כזה וטוב שכך
מגיל קטן כנראה תמיד היתה לי מודעות של מישהו בין 30 ותמיד הייתי בודדה אז כנראה שמגיל קטן באמצ
חשבתי שהבנתי לפני 3/2 שנים ואז הבנתי שזה בראש שלי וזה לא שאין לי חברים זה שהרגשתי בודדה
אנונימית
כנראה כיתה ה כזה אבל מאז כל שנה זה משתנה
אנונימית
מהחטיבה
כיתה ה או כיתה ו
אחרי שעזבתי את התיכון בכיתה י
שואל השאלה:
מה עכשיו? חח
אנונימי
גיל 13
לא מזמן האמת
בתיכון
אנונימי