6 תשובות
שואל השאלה:
מישהו???
אני לא יודעת לגבי הפרויקט אבל יש את האתר appschool שיש שם קורס בחינם על החומר
שואל השאלה:
תודהה וואי את לא יודעת איך הצלת אותי
בכיף!! בהצלחה בפרויקט גם אני עושה אותו כרגע
שואל השאלה:
תקשיבי זה שווה את זה?? אני עם מורה לא מאה וזאת שנה ראשונה שאנחנו לומדים הנדסת תוכנה ואני יב אין לי מושג מה לעשות עד עכשיו עשיתי הכל מהצאט
גם אני די באותו מצב אבל בסופו של דבר הבנתי שזה ממש שווה את זה וזה מאוד משמעותי אחר כך לצבא והכל, במיונים הסתכלו מאוד על זה שאני מרחיבה מדעי המחשב
עד כמה שזה קשה כרגע אני חושבת שעדיף להשקיע עכשיו כמה שיותר וזה ישתלם בהמשך