3 תשובות
לפי מה שהבנתי ארצות הברית התערבה כדי שלא יפגעו בנו וסוריה אמרו שאם ארצות הברית תתקוף הם יחזירו לנו..
אובמה אי לאב יו!
ארצות הברית עושה את זה כדי להגן עלינו
באותו הנושא: