22 תשובות
טיפיקלית לא כי בדרך כלל יש להם דעה שלילית על נשים ואתה לא תרצה שיוויון זכויות עם מישהו שיש לך דעה שלילית עליו
ההגדרה של אינסל בתרגום מאנגלית:
חבר בקהילה מקוונת של גברים צעירים הרואים את עצמם אינם מסוגלים למשוך נשים מינית, בדרך כלל קשורים לדעות עוינות כלפי נשים וגברים הפעילים מינית.
xs
איך זה מסתדר ביחד
אנונימית
זה נשמע מורכב וקצת סותר
לא כי אינסל זה לא רק מתאר את זה שלא הולך למישהו עם בנות אלא גם דעות קיצןניות על נשים
לדעתי צריך לעשות הפרדה בין "אינסל" כהגדרה טכנית (גבר שרוצה זוגיות ולא מצליח, ולכן מתוסכל וכואב) לבין האידיאולוגיה האלימה שהתפתחה סביב זה ברשת.
אני חושב שאדם יכול להיות במצב של "אינסל" (בדידות שלא מרצון) ולהרגיש כעס או תסכול אישי כלפי נשים בגלל דחייה, ועדיין להאמין באופן מלא שלנשים מגיעות זכויות שוות, ביטחון וחופש בחירה. רגש של כעס או קנאה לא חייב לבטל את המצפן המוסרי של האדם. אפשר להיות עצוב ומתוסכל, ועדיין להיות פמיניסט שתומך בשוויון.
כן
אנונימית
זה כמו להיות white supremacist ולתמוך ב-blm סליחה
כן זה לא סותר. כאילו אינסל זה involuntarily celibate, זה שיש קשר בין זה לדעות פוליטיות הוא לא מקרי אבל גם לא מחייב
כן אני חושבת
כאמור, "אינסל" והעוינות כלפי נשים לא קשורים במקור. אבל כמו בהרבה דברים, יש קנאה וצרוּת עין. אינסלים *לא* חייבים להיות עם התדמית הזו, אבל זה המצב כי גם יש כאלה שבאמת שונאים נשים - ובעיקר רוב האנשים באוכלוסיה מעדיפים לפשט הכל ולא לשבור את הראש
כן
אנונימי
כן, אין קשר ישיר בין ההגדרות על הנייר.
TMP
איך baby kitsune קיבל 10 מינוסים?
הוא צודק ב100%.

איך זה אשמתו של בן אדם שהוא לא פעיל מינית?
^ כי זו כנראה שאלת ספאם (כך אני משער). מי שמגיב וחושבת אחרת ישר מפוצצים אותו במינוסים
זאת לא אשמתו אבל אינסל היום זה ביטוי לגברים ששונאים נשים ומאשימים אותן בהכל
אנונימית
לא כל האינסלים שונאים נשים דיי לרשום שטויות
אני יודעת שטכנית זאת לא ההגדרה המקורית, אבל ככה משתמשים בזה היום

הולכים לפי ההגדרה המקובלת לא לפי מה שזה אומר באופן רשמי...
אנונימית
^זו באמת בעיה אבל
זה פשוט טיפשי זה כמו שנאצים ידאגו לזכויות ליהודים לא מסתדר
אנונימי
^^בסדר אבל שואל השאלה התכוון ככל הנראה להגדרה המקובלת והנפוצה של המילה, מה שמאוד הגיוני בהתחשב בניסוח של השאלה.
אנונימית
רוב האינסלים הם שמרנים ושמרנים פחות בעד פמיניזם אז זה הגיוני שהן יהיו פחות מחוברים לזה
אנונימי
6^ זו באמת בעיה, הגדרה מקובלת היא לא בהכרח נכונה ולרוב עושה עוול לטווח הארוך