5 תשובות
*בעיניי* יותר מדי מילים נזרקות, יותר מדי כוחות של האמריקאים לכיוון איראן, והכוננות הישראלית
נראה שזה בדרך לשם בצעדי ענק, אבל כמו שאמרתי קודם, באמת אין לדעת.
נראה שזה בדרך לשם בצעדי ענק, אבל כמו שאמרתי קודם, באמת אין לדעת.
אנחנו בתור אזרחים פשוטים לא יודעים כלום, אבל כפי שאמרו בתקשורת כל הזמן מספרים שהצבא מעלה כוננות, הם יודעים יותר מאיתנו. אז אפשר רק להישאר בטוחים
שואל השאלה:
^למה עכשיו זה נראה שהמתקפה בלתי נמנעת?
^למה עכשיו זה נראה שהמתקפה בלתי נמנעת?
אנונימית
הדברים כל הזמן משתנים תוך כמה ימים/שעות, עכשיו זה נראה שהמתקפה בלתי נמנעת, אבל מי יודע?
בידיוק.. אנשים חושבים שזה הטעייה שלו אבל זה לא..
אנונימי
באותו הנושא: