2 תשובות
אין מה לעשות ככה זה בחיים תעמדי אל שלך העולם הוא מקום גדול את תפגשי עוד מלא אנשים חדשים ולכן אין סיבה שתרדפי אחרי בן אדם אחד ספציפי שלא מעוניין (אגב כמו כל הבנים הוא יחזור בסוף...)
יפה שלי ענית לעצמך בשנייה שאמרת שאת יודעת מה נענה לך. אם זה נגמר זה נגמר זה מה שהיה צריך לקרות
באותו הנושא: