11 תשובות
האמת ששמעתי אותו קצת אתמול,
מתחיל סבבה
מתחיל סבבה
שואל השאלה:
אל תמשיך אם אתה אוהב את האוזניים שלך
אל תמשיך אם אתה אוהב את האוזניים שלך
אוי ואבוי
דווקא tipping point סבבה
זוועה התייאשתי אחרי 2 דקות
אנונימי
הסולואים שם מדהימים
הווקלס טוב מה יש לצפות מדייב בשלב הזה
הווקלס טוב מה יש לצפות מדייב בשלב הזה
שואל השאלה:
^תאמין לי שאין מה לצפות לול
^תאמין לי שאין מה לצפות לול
אחד הלא שמיעים, מזל שזה האחרון
בושה למגהדת' ובושה למוזיקה
בושה למגהדת' ובושה למוזיקה
שואל השאלה:
המוזיקה עצמה באלבום לטעמי מושלמת, אבל בשיא הכנות חרא של ווקלס
המוזיקה עצמה באלבום לטעמי מושלמת, אבל בשיא הכנות חרא של ווקלס
אחד האלבומים הכי טובים ששמעתי השנה
האגו טריפ של דייב מעצבן וזה קרינג'י עד כמה הוא מתאמץ לעשות את זה על עצמו, בייחוד כשרואים שהוא באמת לא רוצה לעזוב את הסצינה ושהוא עומד לעשות את הסיבוב הופעות הזה שיימשך 5 שנים..אחי.... הוא גם ממש ניסה שישמעו רק אותו יעני את הקול שלו והגיטרה שלו ושום דבר אחר אבל מה לעשות שיש לו קול יפה וסולואים מטורפים אז זה לא הורס
יעני מנסה להגיד שזה האלבום של דייב ורק של דייב ורק על דייב אבל לדייב יש אחלה דברים להראות אז אין לי בעיה עם זה
למרות שהקטבר לרייד דה לייטנינג לא היה משהו בכלל כל שאר השירים זה משגע וקליט ופשוט מדהים, שוב פעם, אחד האלבומים הטובים ששמעתי, כבר קניתי את הוויניל
האגו טריפ של דייב מעצבן וזה קרינג'י עד כמה הוא מתאמץ לעשות את זה על עצמו, בייחוד כשרואים שהוא באמת לא רוצה לעזוב את הסצינה ושהוא עומד לעשות את הסיבוב הופעות הזה שיימשך 5 שנים..אחי.... הוא גם ממש ניסה שישמעו רק אותו יעני את הקול שלו והגיטרה שלו ושום דבר אחר אבל מה לעשות שיש לו קול יפה וסולואים מטורפים אז זה לא הורס
יעני מנסה להגיד שזה האלבום של דייב ורק של דייב ורק על דייב אבל לדייב יש אחלה דברים להראות אז אין לי בעיה עם זה
למרות שהקטבר לרייד דה לייטנינג לא היה משהו בכלל כל שאר השירים זה משגע וקליט ופשוט מדהים, שוב פעם, אחד האלבומים הטובים ששמעתי, כבר קניתי את הוויניל
טוב לדעת שזה האלבום האחרון של החיקוי של מטאליקה