13 תשובות
לוקחת אותו לאיש מקצוע
שואל השאלה:
איך אבל היית מגיבה
איך אבל היית מגיבה
אנונימית
foidcoded
הייתי עצובה מאוד
אבל הייתי עוזרת לו כמובן
בלי לשפוט
אבל הייתי עוזרת לו כמובן
בלי לשפוט
הייתי מדבר איתו/איתה שיחה אמיתית רצינית. והייתי מציע לו/ה ללכת לפגישה עם איש מקצוע.
הייתי נלחצת ומוציאה את כל אמצעי הפגיעה ממנו או ממנה, ושולחת לאשפוז
בכנות זה מה שהייתי עושה
בכנות זה מה שהייתי עושה
גם לי היו בעיות עם לפגוע בעצמי
אני קודם כל הייתי מקבל את הסיטואציה ומבין שהוא או היא צריכים עזרה
הייתי תומך אבל לא בשוק ממה שהם עשו כי שוב גם אני הייתי ככה
אני קודם כל הייתי מקבל את הסיטואציה ומבין שהוא או היא צריכים עזרה
הייתי תומך אבל לא בשוק ממה שהם עשו כי שוב גם אני הייתי ככה
^^בחירה מזעזעת
והייתי מדברת איתה על הכל וקובעת לה פסיכולוג
והייתי מדברת איתה על הכל וקובעת לה פסיכולוג
אבל כנה^
איש מקצוע
אנונימית
הייתי דואגת שהילד שלי יקבל הרבה חום ואהבה, הייתי מתייחסת לזה כמו שרציתי שיתייחסו למקרה שלי. כמובן לוקחת לטיפול.
היי,
אני שומעת את הדאגה שלך לביתך ושולחת לך חיבוק וירטואלי מרחוק. אני מצרפת לכאן קישור למאגר ארגוני סיוע שבו תוכלי להיעזר אם זה יתאים לך:
https://did.li/gx2cn
אני מתנדבת בעמותת סה"ר-סיוע והקשבה ברשת ומזמינה אותך לצ'אט אנונימי עם מתנדב/ת שלנו. תוכלי לדבר על הכל ולקבל תמיכה ואוזן קשבת:
https://sahar.org.il/?sorc=outreach
התייעצות עם גורמים טיפוליים מקצועיים תוכל לתת לך תמיכה וכיוון לגבי העזרה המתאימה.
דואגת לכן,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת את הדאגה שלך לביתך ושולחת לך חיבוק וירטואלי מרחוק. אני מצרפת לכאן קישור למאגר ארגוני סיוע שבו תוכלי להיעזר אם זה יתאים לך:
https://did.li/gx2cn
אני מתנדבת בעמותת סה"ר-סיוע והקשבה ברשת ומזמינה אותך לצ'אט אנונימי עם מתנדב/ת שלנו. תוכלי לדבר על הכל ולקבל תמיכה ואוזן קשבת:
https://sahar.org.il/?sorc=outreach
התייעצות עם גורמים טיפוליים מקצועיים תוכל לתת לך תמיכה וכיוון לגבי העזרה המתאימה.
דואגת לכן,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
הי,
תודה שאת משתפת וזה לא מובן מאליו.
אין לי ספק שאת חווה בעיה כאובה מאד וליבי אתך.
את חייבת להתיעץ עם גורמים מקצועיים כדי להחליט
כיצד לטפל בבעיה של בנך. את יכולה לפנות להתיעצות עם עובדת סוציאלת במחלקת הרווחה בעירך או עם
רופא המשפחה כדי שיפנו אותך לגורם מקצועי מתאים.
את יכולה גם לפנות ולהתיעץ עם אחת מהעמותות הבאות:
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך שיפור מהיר במצבו של בנך.
תודה שאת משתפת וזה לא מובן מאליו.
אין לי ספק שאת חווה בעיה כאובה מאד וליבי אתך.
את חייבת להתיעץ עם גורמים מקצועיים כדי להחליט
כיצד לטפל בבעיה של בנך. את יכולה לפנות להתיעצות עם עובדת סוציאלת במחלקת הרווחה בעירך או עם
רופא המשפחה כדי שיפנו אותך לגורם מקצועי מתאים.
את יכולה גם לפנות ולהתיעץ עם אחת מהעמותות הבאות:
לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך שיפור מהיר במצבו של בנך.
באותו הנושא: