13 תשובות
עדיף מחנות פיזית כדי להבטיח שזה יישב טוב עלייך
אם מצאת משהו שאת אוהבת זה לא באמת משנה מאיפה
מחנות פיזית חד משמעית
מחנות פיזית, בלי קשר השמלות של שיין מזעזעות, הזמנתי כמה פעמים והבד היה מגרד וזה לא תאם לתמונה והפרופרציות היו נוראיות (אני לא יודעת אם כולן ככה או שפשוט נפלתי על שמלות כאלה)
פיזית
אף פעם לא צריך לקנות משיין, ועדיף לא לקנות מהם אף פעם
אף פעם לא צריך לקנות משיין, ועדיף לא לקנות מהם אף פעם
מחנות פיזית
תזמיני
מחירים טובים ואיכות טובה
יש לי עדיין שמלה שהזמנתי לפני 3 שנים בערך והיא עדיין טובה ברמות, באמת ששיין טובים
גם יש שם דברים יפים
אלה אם ראית משהו כבר בחנות פיזית שאהבת
מחירים טובים ואיכות טובה
יש לי עדיין שמלה שהזמנתי לפני 3 שנים בערך והיא עדיין טובה ברמות, באמת ששיין טובים
גם יש שם דברים יפים
אלה אם ראית משהו כבר בחנות פיזית שאהבת
שואל השאלה:
תודה על התשובות :)
בנות, איזה חנויות אתן ממליצות לשמלות לא ארוכות ולא קצרות מדיי, כאלו לאביב ועדינות? ולא יקר מדיי
תודה על התשובות :)
בנות, איזה חנויות אתן ממליצות לשמלות לא ארוכות ולא קצרות מדיי, כאלו לאביב ועדינות? ולא יקר מדיי
^^רק שהם גנבים מאנשים שבאמת צריכים את הכסף
הם סה"כ גונבים ומתעללים, בקטנות
^הייתי הולכת בעיר ומחפשת דברים מגניבים, לאו דווקא חנות או רשת ספציפית
מה גם זה תורם לעסקים קטנים
הם סה"כ גונבים ומתעללים, בקטנות
^הייתי הולכת בעיר ומחפשת דברים מגניבים, לאו דווקא חנות או רשת ספציפית
מה גם זה תורם לעסקים קטנים
אם יש לך תקציב יש שמלות באמת טובות בשיין אבל הן עולות 100+
^^ הם לא גונבים כלום
המחירים שם חצי מחיר אם לא פחות
את בוחרת אם להזמין או לא
המחירים שם חצי מחיר אם לא פחות
את בוחרת אם להזמין או לא
לגמרי הייתי קונה משיין
אנונימית
^^
https://www.npr.org/2023/07/15/1187852963/shein-rico-racketeering-lawsuit
לא רק שיש נגדם כל הזמן תביעות משפטיות, אני הבאתי גם דוגמה יותר "אקטואלית"
היזמית מאחורי פופלקס, מאוד מפורסמת בטיקטוק, מניחה שאתה מכירה אותה, מדברת נגד שיין שגנבו ממנה את העיצובים
יש עוד מלא סרטונים
אם משהו זול בצורה קיצונית התגובה לא אמורה להיות "יו, בואי נקנה", אלא "רגע, למה זה כזה זול?"
אוסיף לגבי השאלה עצמה, אציע גם לעבור בקניון, למרות שקשה לי להאמין שתמצאי שם משהו, אבל שווה ניסיון
https://www.npr.org/2023/07/15/1187852963/shein-rico-racketeering-lawsuit
לא רק שיש נגדם כל הזמן תביעות משפטיות, אני הבאתי גם דוגמה יותר "אקטואלית"
היזמית מאחורי פופלקס, מאוד מפורסמת בטיקטוק, מניחה שאתה מכירה אותה, מדברת נגד שיין שגנבו ממנה את העיצובים
יש עוד מלא סרטונים
אם משהו זול בצורה קיצונית התגובה לא אמורה להיות "יו, בואי נקנה", אלא "רגע, למה זה כזה זול?"
אוסיף לגבי השאלה עצמה, אציע גם לעבור בקניון, למרות שקשה לי להאמין שתמצאי שם משהו, אבל שווה ניסיון
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: