8 תשובות
אוניברסיטה, עתודאי, בן 19.
אני עושה תואר, בית ספר ועובד
אני בן 17
אני לומדת בבית ספר, בת 15
DCC
לומד במכינה
18
1
גוגוגהגה
^^^^^ נשמע שאת בן אדם מאוד עסוק לגילך
מה כבר יש לעשות בגיל שנה
בן 15, תלמיד. כרגע המטרה היא בעיקר לסגור בגרות איכותית במגמות שאני באמת מתחבר אליהן.