8 תשובות
כן אתה יודע כמה כאלו מצאתי ודיווחתי
אנונימי
כן עדיף להגיד
תכתוב לה כזה בנחמד ראיתי פרופיל בטינדר עם תמונות שלך וחשבתי שחשוב שתדעי
אם זה היא אז סבבה ואם לא חסכת לה כאב ראש
תכתוב לה כזה בנחמד ראיתי פרופיל בטינדר עם תמונות שלך וחשבתי שחשוב שתדעי
אם זה היא אז סבבה ואם לא חסכת לה כאב ראש
שואל השאלה:
אז רק לדווח או גם להגיד לה?
אז רק לדווח או גם להגיד לה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא מוזר לבוא אליה משום מקום?,תחשבו שהיא לא שמה את האינסטגרם שלה שם זה פשוט אני הסטוקר חחח
אבל זה לא מוזר לבוא אליה משום מקום?,תחשבו שהיא לא שמה את האינסטגרם שלה שם זה פשוט אני הסטוקר חחח
אנונימי
כן תגיד לה
תעשה לה טרול מכפתלך
כן
באותו הנושא: