3 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי חינה בספטמבר
ולא עשיתי החלקות
אנונימית
לכאורה ביצה זה טוב לסיב השיערה
אם את עושה האבה החלקות והשיער יבש תמרחי ביצה על השיער
ללא קפה בכלל?