3 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי חינה בספטמבר
ולא עשיתי החלקות
עשיתי חינה בספטמבר
ולא עשיתי החלקות
אנונימית
לכאורה ביצה זה טוב לסיב השיערה
אם את עושה האבה החלקות והשיער יבש תמרחי ביצה על השיער
אם את עושה האבה החלקות והשיער יבש תמרחי ביצה על השיער
ללא קפה בכלל?
באותו הנושא: