8 תשובות
תמיד יקנאו בעם הזה xd
בואי לפרטי
כי עד עכשיו ניסו למחוק אותנו מהמפה ואף אחד לא הצליח (;
מילה אחת *קנאה* בגלל זה בערך התחילה השואה... כי חשבו שבגלל שהיהודים מוצלחים ויש להם כסף, לאחרים שהם לא יהודים אין עבודות -,-
לפי פנימיות התורה הם צודקים בשנאה שלהם אלינו
ובזה שהם מאשימים אותנו שכל הצרות קורות בגללנו.
הם לא יודעים באמת למה הם עושים את זה,
אבל אנחנו, פנימיות התורה, מגלה:
כל מה שקורה בעולם- גם הדברים הטובים-
המצאה של דברים חדשים, התקדמות, שפע באוכל בפרנסה וכו',
וגם הדברים הרעים- אסונות טבע- רעידות אדמה, סופות, בצורת, מחלות וכו-
ה כ ל- נעשה בשביל עם ישראל. לטוב ולרע.
עם ישראל משפיע, כל יהודי ויהודיה משפיעים בכל אצבע הכי קטנה שלהם-
הם מזיזים עולמות.
כתוב רבי נחמן ועוד רבים אחרים-
שבכל שערה משערות גופך, ובכל איבר ותא הכי קטנים שיש ליהודי-
תלויים בהם עולמות רוחניים שלמים, וכמה חלקים מחלקי העולם
(למשל כפר באיזה ארץ מסויימת תלוי במה שאת עושה
עם הזרת ביד הימנית שלך.. מבינה כמה את חשובה וכמה את משפיעה?)
ובזה שהם מאשימים אותנו שכל הצרות קורות בגללנו.
הם לא יודעים באמת למה הם עושים את זה,
אבל אנחנו, פנימיות התורה, מגלה:
כל מה שקורה בעולם- גם הדברים הטובים-
המצאה של דברים חדשים, התקדמות, שפע באוכל בפרנסה וכו',
וגם הדברים הרעים- אסונות טבע- רעידות אדמה, סופות, בצורת, מחלות וכו-
ה כ ל- נעשה בשביל עם ישראל. לטוב ולרע.
עם ישראל משפיע, כל יהודי ויהודיה משפיעים בכל אצבע הכי קטנה שלהם-
הם מזיזים עולמות.
כתוב רבי נחמן ועוד רבים אחרים-
שבכל שערה משערות גופך, ובכל איבר ותא הכי קטנים שיש ליהודי-
תלויים בהם עולמות רוחניים שלמים, וכמה חלקים מחלקי העולם
(למשל כפר באיזה ארץ מסויימת תלוי במה שאת עושה
עם הזרת ביד הימנית שלך.. מבינה כמה את חשובה וכמה את משפיעה?)
וגם כמה נפשות של גויים ושל יהודים תלויים במה שתעשי
עם חלקים מסויימים בגוף.
למשל אם נגיד אני בוחרת לקום בבוקר וליטול ידיים-
אז כל המדינות שיש בעולם שתלויות
במה שאעשה עם הידיים שלי,
וכל היהודים והגויים שתלויים במה שאעשה עם הידיים שלי-
מקבלים שפע טוב בזכות הנטילה שלי.
ככה כנגד כל איבר וכנגד כל דבר טוב.
ואם חלילה אני בוחרת למשל לאכול ביום כיפור חלילה-
אז כל המדינות והאנשים שתלויים בפה שלי- ינזקו-
תהיה רעידת אדמה/בצורת/שיטפון/מחלות/עצב/ייאוש גדול- שיירד עליהם.
ככה זה לכל יהודי יש כמה חלקים בעולם שהוא משפיע עליהם.
ויש לנו אחריות גדולה.
אז אם תשאלי גוי למה הוא שונא אותי או אותך הוא לא יגיד לך
שבגלל שאני לא עושה את התפקיד שלי אז יש שפע טוב שלא יורד בגללי,
ויורד שפע שמתגלה כרע ומזיק- כי הוא לא יודע את זה!
הוא פשוט ישנא אותך כי ככה.
אבל זה טבוע בתת מודע שלו כי בתת מודע הוא יודע שכל השפע הטוב או הרע
הוא בשביל ובאחריותו של עם ישראל...
עם חלקים מסויימים בגוף.
למשל אם נגיד אני בוחרת לקום בבוקר וליטול ידיים-
אז כל המדינות שיש בעולם שתלויות
במה שאעשה עם הידיים שלי,
וכל היהודים והגויים שתלויים במה שאעשה עם הידיים שלי-
מקבלים שפע טוב בזכות הנטילה שלי.
ככה כנגד כל איבר וכנגד כל דבר טוב.
ואם חלילה אני בוחרת למשל לאכול ביום כיפור חלילה-
אז כל המדינות והאנשים שתלויים בפה שלי- ינזקו-
תהיה רעידת אדמה/בצורת/שיטפון/מחלות/עצב/ייאוש גדול- שיירד עליהם.
ככה זה לכל יהודי יש כמה חלקים בעולם שהוא משפיע עליהם.
ויש לנו אחריות גדולה.
אז אם תשאלי גוי למה הוא שונא אותי או אותך הוא לא יגיד לך
שבגלל שאני לא עושה את התפקיד שלי אז יש שפע טוב שלא יורד בגללי,
ויורד שפע שמתגלה כרע ומזיק- כי הוא לא יודע את זה!
הוא פשוט ישנא אותך כי ככה.
אבל זה טבוע בתת מודע שלו כי בתת מודע הוא יודע שכל השפע הטוב או הרע
הוא בשביל ובאחריותו של עם ישראל...
אילושקי לא הגזמת? זה שאת מאמינה בה' לא אומר שכולם מאמינים וחושבים שהם משפיעים על העולם כי הם יהודים._.
ובקשר לשאלה? השואה עצמה התחילה בגלל קנאה, כי היהודים היו מאוד חכמים. אבל היום? הם שונאים אותם כי יש הרבה יהודים ששונאים גויים ואנשים מדתות אחרות. ולא אל תגידו שזה לא נכון, כי חצי מהיהודים שאני מכירה באמת כאלה, הם חושבים שנוצרים הם נוראיים ומגעילים רק כי הם לא יהודים. wtf? אז בקיצור, לא כל היהודים כאלה אבל אני מכירה הרבה יהודים כן כאלה ואני יהודיה בעצמי.
ובקשר לשאלה? השואה עצמה התחילה בגלל קנאה, כי היהודים היו מאוד חכמים. אבל היום? הם שונאים אותם כי יש הרבה יהודים ששונאים גויים ואנשים מדתות אחרות. ולא אל תגידו שזה לא נכון, כי חצי מהיהודים שאני מכירה באמת כאלה, הם חושבים שנוצרים הם נוראיים ומגעילים רק כי הם לא יהודים. wtf? אז בקיצור, לא כל היהודים כאלה אבל אני מכירה הרבה יהודים כן כאלה ואני יהודיה בעצמי.
אנונימי
נשמה, לא אני אומרת את זה. זה התורה כותבת את כל הדברים האלה, את כל הכוחות שיש ליהודי הכי נידח בעולם. היא כותבת שכל השפע מגיע אך ורק בשביל ישראל.
אני לא המצאתי כלום זה הכל כתוב שחור על גבי לבן רק צריך ללמוד.
השנאה לעם ישראל היא לא משהו מובן. גם כשיהודים לא היו מוצלחים וחכמים שנאו אותנו ורדפו אותנו. זה לא חדש השנאה הזאת. יש לה שורש עמוק וסיבה עמוקה ופנימיות התורה מגלה את זה. מובן שיש את הסיבות החיצוניות לכאורה- חכמה/עניות/דלות/שלטון הכל! לא משנה מה נעשה- תהיה שנאה. וזה לא דבר חדש. תסתכלי קצת בהיסטוריה ובמאורעות קשות שהיו לעם ישראל. ממש לא כולם היו בגלל שהיינו חכמים, לפעמים זה היה ההפך ונלא פעמים בלי שום סיבה פרעו בנו והרגו אותנו!
גויים לא שונאים אותנו כי אנחנו שונאים אותם. זה דמיון נעים מאד אבל דמיון.
יהודים ששונאים נוצרים סתם ככה באמת צריכים לעשות עבודה על עצמם אבל אין זה מייצב את היהדות.
התורה מצווה לשנוא ולתעב כל דבר שיש בו עבודה זרה. אנחנו שונאים את הנצרות בגלל העבודה הזרה שהיא דוגלת בה. את הנוצרים לא אלא את המהות עצמה, את הנצרות.